Previous Entry Share Next Entry
Meme, ganked from beautydreaming
Neji no shame
caitlin_chan
1.Your Middle Name:
2. Age:
3. Single or Taken:
4. Favorite Movie:
5. Favorite Song:
6. Favorite Band/Artist:
7. Dirty or Clean:
8. Tattoos and/or Piercings:

HERE COMES THE FUN ...
1. Do we know each other outside of LJ?
2. Whats your philosophy on life?
3. Would you have my back in a fight?
4. Would you keep a secret from me if you thought it was in my best interest?
5. What is your favorite memory of us?
6. Would you give me a kidney?
7. Tell me one odd/interesting fact about you:
8. Would you take care of me when I'm sick?
9. Can we get together and make a cake?
10. Have you heard any rumors of me lately?
11. Do you/have you talk(ed) crap about me?
12. Do you think I'm a good person?
13. Would you drive across country with me?
14. Do you think I'm attractive?
15. If you could change anything about me, would you?
16. What do you wear to sleep?
17. Would you come over for no reason just to hang out?
18. Would you go on a date with me if i asked you?
19. If I only had one day to live, what would we do together?
20. Will you repost this so i can fill it out for you?

  • 1
1.Your Middle Name: Anna
2. Age: 19
3. Single or Taken: Taken
4. Favorite Movie: Amelie
5. Favorite Song: Changes too often. I have phases
6. Favorite Band/Artist: Ditto
7. Dirty or Clean: Dirty
8. Tattoos and/or Piercings: Ears

HERE COMES THE FUN ...
1. Do we know each other outside of LJ? Yes, for a few breif days here and there
2. Whats your philosophy on life? What's mine is mine, what's yours is mine, what isn't nailed down is mine, whatever I can pry up isn't nailed down.
3. Would you have my back in a fight? You probably would do better without me, to be honest. I'd end up trying to help and getting kidnapped by ninjas and then need rescuing.
4. Would you keep a secret from me if you thought it was in my best interest? Yes.
5. What is your favorite memory of us? Posing in kimonos in the freezing cold on Denise's deck.
6. Would you give me a kidney? Perhaps.
7. Tell me one odd/interesting fact about you: I would spend $600 on a pair of Manolo Blahnik shoes.
8. Would you take care of me when I'm sick? Yes.
9. Can we get together and make a cake? Yay cake!
10. Have you heard any rumors of me lately? Nope.
11. Do you/have you talk(ed) crap about me? Nope.
12. Do you think I'm a good person? Yup.
13. Would you drive across country with me? Depends on your driving skillz.
14. Do you think I'm attractive? Yes.
15. If you could change anything about me, would you? No.
16. What do you wear to sleep? Underwear, nothing else, unless its cold.
17. Would you come over for no reason just to hang out? Yup.
18. Would you go on a date with me if I asked you? Yup.
19. If I only had one day to live, what would we do together? No clue.
20. Will you repost this so I can fill it out for you? Already have.

1.Your Middle Name: N/A
2. Age: 17
3. Single or Taken: Single
4. Favorite Movie: It hard for me to determine a favorite
5. Favorite Song: Refer to #4
6. Favorite Band/Artist: Refer to #4
7. Dirty or Clean: A variation of both.
8. Tattoos and/or Piercings: Only Tattoos

HERE COMES THE FUN ...
1. Do we know each other outside of LJ? Unfortunately, no.
2. Whats your philosophy on life? Live it however makes you most happy. Either that or strive to achieve true happiness.
3. Would you have my back in a fight? I'd like to think so, but I am a coward. I apologize for that.
4. Would you keep a secret from me if you thought it was in my best interest? Unfortunately, yes.
5. What is your favorite memory of us? Reading your fanfiction for the first time and finding how cool you are.
6. Would you give me a kidney? I don't know about that one. I feel like a bad person now for not immediately answering "yes." I would have to get back to you on that.
7. Tell me one odd/interesting fact about you: As a child, I used to eat Milkbone brand dog biscuits. ^_^
8. Would you take care of me when I'm sick? Yes, most definitely.
9. Can we get together and make a cake? Sure.
10. Have you heard any rumors of me lately? Nope.
11. Do you/have you talk(ed) crap about me? Nope.
12. Do you think I'm a good person? Seems so.
13. Would you drive across country with me? Sure.
14. Do you think I'm attractive? From what I've seen, which has only been personality-wise, yes, ma'am.
15. If you could change anything about me, would you? Not sure.
16. What do you wear to sleep? Boxers and a T-shirt.
17. Would you come over for no reason just to hang out? Sure.
18. Would you go on a date with me if i asked you? Sure.
19. If I only had one day to live, what would we do together? Not sure.
20. Will you repost this so i can fill it out for you? Sure, even though I despise chains, I will be a sport and comply.

1.Your Middle Name:ROSE
2. Age:ALMOST 31 :)
3. Single or Taken:VERY TAKEN
4. Favorite Movie:MEN OF HONOR
5. Favorite Song:THE RIVER
6. Favorite Band/Artist:GARTH BROOKS
7. Dirty or Clean:CLEAN
8. Tattoos and/or Piercings: JUST THE EARS

HERE COMES THE FUN ...
1. Do we know each other outside of LJ? HELL YEAH.... SINCE YOU WERE 4 I THINK
2. Whats your philosophy on life? MESS WITH MY SON MESS WITH ME
3. Would you have my back in a fight? YOU DON'T EVEN HAVE TO ASK. YOU ARE STILL IN MANY WAYS MY LITTLE GIRL (SORRY HUN BUT YOU KNOW YOU ARE :) )
4. Would you keep a secret from me if you thought it was in my best interest? i CAN'T LIE TO YOU AND YOU KNOW IT
5. What is your favorite memory of us? AFTER HAVING A *ROTTEN* DAY AND FORGETTING THAT i HAD TO BABYSIT, YOUR MOM CAME AND GOT ME AND WHEN I GOT BACK TO YOUR HOUSE YOU RAN AND GAVE ME A HUG. ERASED THE ENTIRE ROTTENNESS.
6. Would you give me a kidney? FAMILY FIRST THEN SURE :)
7. Tell me one odd/interesting fact about you: UM UM UM I THINK YOU KNOW MOST OF THEM :)
8. Would you take care of me when I'm sick? HAVE :)
9. Can we get together and make a cake? SURE :)
10. Have you heard any rumors of me lately? NOPE
11. Do you/have you talk(ed) crap about me? NOPE AND i WOULDN'T
12. Do you think I'm a good person? ONE OF THE BEST i KNOW
13. Would you drive across country with me? NO BUT THEN AGAIN I WILL *NEVER* DO THAT AGAIN WITH *ANYONE*.
14. Do you think I'm attractive? YUP
15. If you could change anything about me, would you? THAT YOU HAVE MORE FAITH IN YOURSELF :)
16. What do you wear to sleep?UM NOT TELLING BUT GREG LIKES IT :)
17. Would you come over for no reason just to hang out? MAYBE
18. Would you go on a date with me if i asked you? HELL NO (TO QUOTE YOU EWWW INCEST EWWW LOL)
19. If I only had one day to live, what would we do together? HAVE FUN :)
20. Will you repost this so i can fill it out for you? NOPE ROSTAND SNARFED IT FROM ME :)

  • 1
?

Log in